دارنده تنها پتنت پرینتر سه بعدی فلزی در کشور

در ساختمان سازی از پرینت سه بعدی فلزات و به خصوص سیمان در موارد زیادی استفاده می‌شود و کمتر از کاربرد پلاستیک ها در ساختمان سازی شنیده‌ایم. اگر معماری هستید که با کاربردهای پرینت سه‌بعدی در این رشته آشنایی دارید، شاید جالب باشد بدانید یک شرکت در آلمان خط تولید جدیدی از نرده ‌های پلاستیکی پرینت شده را راه‌اندازی کرده‌است و اولین استارتاپی است که شروع به پرینت سه بعدی قطعات برای ساختمان ها در مقیاس بزرگ کرده است.

اندازه هر قطعه دست‌کم 1 در 1 متر بوده و با توجه به شرایط نصب و اجرا، خصوصیاتی مانند ابعاد، طرح و رنگ این نرده‌های ترموپلاستیک در یک محیط آنلاین توسط مشتری انتخاب می‌شود. با دانستن اندازه نرده‌ های دلخواه‌تان مانند ارتفاع هر پله، پهنا و... و وارد کردن این اطلاعات در صفحه پیکربندی آنلاین، می‌توانید طرح سه‌بعدی خود را در صفحه مشاهده نمایید. هم‌ اکنون این قابلیت تنها برای پلکان مستقیم قابل انجام است.

ساخت نرده‌ ها با فلز بسیار زمان‌بر و طاقت‌فرساست؛ در  حالی‌که نرده ‌های ترموپلاستیک مزایایی هم‌چون سفارشی‌سازی قطعه مطابق میل مشتری، قیمت کمتر و سرعت بیشتر را در مقایسه با روش ‌های سنتی ساخت را داراست و هم‌چنین طبق ادعای شرکت، این روش بهینه ساخت، به کاهش 90 درصدی کربن دی اکسید کمک می‌کند.

 

 

همکاران ما

عضو خبرنامه ما شوید !
و از آخرین تخفیف ها مطلع شوید !
ایمیل نادرست یا تکراری است.